Forum Pedagogiczne 1/2014
OD REDAKCJI
ARTYKUŁY
A. Twardowski, Nowa kocepcja wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z niepełnosprawnościami
J. Gara, Idea interdyscyplinarności i interdyscyplinarna natura wiedzy pedagogicznej
E. Teodorowicz-Hellman, Miejsce chrześcijaństwa w szwedzkiej szkole podstawowej. Zarys historyczny i współczesny dyskurs społeczny
N. Pelcová, Wychowanie jako sztuka poruszania się w życiu
J. Willems, R. Schieder, H. Schluss, D. Benner, Kompetencja religijna jako element kształcenia publicznego (wyniki badań)
N. Yelagina, Kompetencje zawodowe ukraińskich nauczycieli w świetle literatury pedagogicznej drugiej połowy XIX i początku XX wieku
K. Pawełczyk-Dura, Moskiewska Akademia Duchowna a wydarzenia rewolucyjne 1905-1917
D. Stępkowski, Herbarta afirmacja codzienności
J. F. Herbart, O wiedzy filozoficznej i studiowaniu filozofii
J. F. Herbart, Pierwszy problematyczny zarys teorii wiedzy
COLLOQUIA
DEBIUTY
RECENZJE
KRONIKA